Saturday, January 31, 2009

Necunoscut.


Locuiesc undeva.Destul de departe as spune.Am un nume si o varsta.Detaliile de acest gen nu conteaza.Totusi,sunt baiat.Sunt destept si invat bine.Ma pricep la matematica,fizica si chestii in genul asta.Nu sunt chiar un robot.Imi place si sa citesc.Ma interesez de multe chestii,am o cultura generala buna,mai ales in muzica.Ascult rock.Dar nu parangheliile astea de acum.Muzica buna,rockul bun,de altadata.Am si o chitara.Cant la ea,nu sunt maestru,dar stiu multe.

Am o personalitate foarte ciudata.Uneori,meditatoare,superficiala.Imi ia foarte mult pana sa fiu sigur de ceva.Pentru ca nu vreau sa dau gres in deciiziile mele.Cu foarte multe persoane nici nu vreau sa ma port prietenos.Numi trebuie multi prieteni.Astia care sunt imi sunt indeajuns.Imi ascund foarte bine sentimentele si joc teatru la fel de bine.Extrem de bine pot sa spun.Uneori iau cele mai stupide decizii.Niciodata nu imi arat regretele.Si ma deschid extrem de greu.

Imi place negrul.Si lantul cu mar verde de langa mine.Imi place bautura si sa fumez iarba.Am un parfum caruia nu o sai spun numele si un laptop pe care il schimb in februarie.Celalalt are taste iluminate.Pot sa scriu pe intuneric.Scriu in loc de 'Youtube' 'Yoytube' si imi place ciocolata belgiana.Si peste toate astea,imi iubesc prietena.

Prietena mea e un pic mai mare decat mine.Chiar de ar fi mai mica,sau de aceeasi varsta tot asa ar fi.Ii zic mereu ca o ador,pentru ca asa e.Ea are nevoie de multa iubire.Multe dovezi.Pentru ca si ea la randul ei,imi demonstreaza in fiecare zi cat de mult ma iubeste.
Uneori,sunt foarte nesimtit cu ea.O sperii si ii spun ca nu mai am nevoie de ea,ca ne despartim,ca mam dus la alta si am inselato,sau ca sunt un drogalau infect.I-am facut multe chestii d'astea.Si ea,de fiecare data,ma iertat.Oricat de suparata ar fi fost,oricat de mult ar fi plans,si oricat de mult a duruto.Cand mam prefacut drogat,aproape ca am pierduto.Am dus-o in culmea disperarii.Am vazut cat de multa grija are de mine.Ea,chiar ma crezut.Si si-a ignorat propria ei durere agitandu-se si asigurandu-se ca eu sunt bine.Stiam ca atunci cand ii voi spune,o sa iasa urat.Ea are o fire foarte apinsa.Se cearta ore intregi demonstrandu-ti cu tact ca are dreptate.Dar de data asta ar fi fost mai mult de atat.I-am zis de gluma nesabuita cand mi-a spus ca o doare sufletu si inima si ca vrea sa moara ea.Stiam ca am sa o pierd.Eram sigur.Dar si atunci,dupa cearta,ma iertat.
Trebuie sa recunosc ca uneori ma arde rau sa o insel.Dar daca as insela-o,stiu ca ar fi pentru ele doar fun,si ca nu as gasi curand o alta ca ea.Ea imi da totul,numi lipseste nimic,iar sexul intotdeauna e fantastic cu ea.De ce as insela-o?Nu vreau si nu o sa o fac.
Desi mereu ii zic de fete,mai mult pentru a o face geloasa.Si daca s-ar intampla un lucru cat de mine,ar cam trebui sa il spun,pentru ca ea miar spune.Altfel,daca fac,ea nu va afla niciodata,iar 'experientsa' se va repeta.Totusi,am incredere in ea,pe ea o vor multi.

Am jurat ca nu am inselat-o.Mia zis si ea la fel.Trebuie sa fiu sigur ca asa este.

Sunt un nesimit.Chiar o ranesc neconditionat de multe ori.Si ea tot la fel este.Dar o iubesc.O ador.Chiar daca uneori ma calca pe nervi cu faptu ca nu ma crede,cu paranoia ei,si ca imi zice ca o insel.Am trecut prin multe.De ce am renunta amandoi tocmai acum..?

0 comments: