Thursday, October 16, 2008

Dimineata.


Imi trebuie cafeaua de la ora 9.Nu ca nu as putea sa imi continui ziua fara ea,dar,este acel ingredient din viata mea,care,la bine si la rau,imi face ziua mai frumoasa.Oricum,motivul pentru care mai beau cafea dimineata este ca,asa cum zicem noi adolescentii,este modul American de a incepe o dimineata,cu sosonii in picioare,in pijamale,privind aburul din cana neagra in cazul meu,ridicandu-se incet in aer.Sau pentru ca asa fac adultii!Nu.De fapt,nici nu stiu de ce beau cafea.Dar stiu ca imi place,si ca as bea multe,multe.Asa..ca pe suc!Nu pot sa zic ca langa o ceasca de cafea,nu merge si o tigara.Merge de minune!Si apoi te simti fantastic,alt om,cu un izvor de energie nesecat.Dragut e sa si pui o muzica din aceea,ambientala.Dar eu nu fac asta.Melodia mea de dimineata e Coldplay cu Beautiful World.
Dupa toate astea incep sa ma imbrac si sa imi intind parul ca trebuie sa arat bine.Spalatul pe dinti si dusul nu le mai precizez ca oricum devin rutina.Ma mai verific in gura sa nu mi se infecteze 'pirsul ala atat de cool' pe care l-am dat Sambata dimineata la plictiseala,apoi deschid messul.Sau nu.Uneori visez la acea revedere.Poate ne vom revedea,sau nu.Oricum ar fi,conteaza,si doar pentru chestia asta,la cum ma cunosc,stiu ca o sa ma dau peste cap la vremea ce va veni,doar ca sa imi implinesc acest vis.Apoi constientizez ca visam la o persoana inexistenta.La acel tip pe care sper sa-l gasesc."Ce labareala"!Cam asta imi zic in fiecare dimineata,doar ca nu imi intra odata mintile in cap.E o noua zi.Nu trebuie sa ma gandesc la ce ma framanta!

0 comments: